Interaktivni seminar / specijalizirana edukacija

 

MARKETING I POSLOVNA KOMUNIKACIJA NA DRUŠTVENIM MREŽAMA

 

 

Vrijeme i mjesto održavanja:

19.02.2018. Zagreb, Rubetićeva 16, Učilište Magistra

 

Namjena: Seminar je namijenjen svim poslodavcima: trgovačkim društvima/gospodarskim subjektima, poduzetnicima, obrtnicima, direktorima/ravnateljima/članovima uprave, voditeljima marketinga, voditeljima prodaje, službama za korisnike te svim ostalima koji žele uspješnu poslovnu komunikaciju i marketing.

 

Raspored seminara:

I dio od 09:30 do 12:30 (pauza 30 min.)
- od 12:30 do 13:30 organizirani ručak
II dio od 13:30 do 16:00

 

PROGRAM:

1. Uvod

- Što je marketing na društvenim mrežama?

- Pregled upotrebe društvenih mreža u Hrvatskoj

2. Pregled najpopularnijih društvenih mreža i chat aplikacija

- Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn, YouTube, Pinterest

- WhatsApp, Facebook Messenger, Viber, Snapchat

3. Planiranje prisutnosti na društvenim mrežama

- Razlika između marketinga i prodaje na društvenim mrežama

- Primjeri uspješnog korištenja društvenih mreža

- Kako odabrati najbolju mrežu za svoj brand

- Što (ne) objaviti na društvenim mrežama

- Kako pratiti svoj uspjeh na društvenim mrežama

 

Predavač: Marija Renić, dipl.pol. životopis

Kotizacija: 1.100,00 kn po sudioniku (PDV se ne obračunava sukladno članku 90. Zakona o porezu na dodanu vrijednost NN br. 73/2013)

Popust: -10% na iznos kotizacije za drugog i svakog slijedećeg polaznika iz iste tvrtke/institucije

Specijalni popust - 10% za ranije uplate kotizacije do 10.02.2018. god.

U kotizaciju je uključeno sudjelovanje u radu seminara/praktikuma, prezentacija predavačice/radni materijali, radni pribor, osvježenje u pauzi (voda/kava/čaj) i ručak.

Kotizaciju molimo uplatiti na poslovni račun Educateam d.o.o. IBAN: HR3624020061100716677, s naznakom seminara, najkasnije do dana održavanja. 

Prijavnice se zaprimaju do zaključno 16.02. do 12,00 h u pravilu putem online obrasca prijavnice.